X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

Jak opłacać składki?

Za polisę na życie nie dokonuje się płatności jednorazowej, ale reguluje się ją w systemie miesięcznym. Składki należy opłacać regularnie, ponieważ od tego zależy, czy ubezpieczony objęty będzie ochroną ubezpieczeniową. Wpłat można dokonywać za pośrednictwem punktów opłat, w tym Poczty Polskiej oraz agencji i placówek bankowych, na blankietach, które Klient otrzymuje od Życie Direct, a także przez system płatności elektronicznych PayU.

Prostym i zarazem wygodnym sposobem opłacania należności za polisę jest zdefiniowanie w banku, w którym ubezpieczony posiada konto stałej płatności. W zależności o warunków prowadzenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, za taką usługę jest bądź nie jest pobierana opłata. Z pewnością jednak, składając w swoim banku tego rodzaju dyspozycję, nie zapomnimy o uregulowaniu składki.

Jeśli przydarzy się zagubienie blankietów wpłaty, przesłanych przez Życie Direct, wystarczy złożyć zapotrzebowanie na nowe. Zostaną dosłane w możliwe krótkim terminie.

Nie ma również przeciwwskazań, by w takiej sytuacji uregulować należność na dowolnym blankiecie, wpisując jedynie właściwy numer konta, należący do Życie Direct i - obowiązkowo - podając wszystkie dane, które pozwolą zidentyfikować zarówno Klienta, jak i polisę, za którą wniesiona została należność.

« Powrót do listy FAQ

Spokój Bliskich - ubezpieczenie na życie online
Dodatkowy zasiłek pogrzebowy

Kalkulator - oblicz składkę

Sprawdź jak łatwo możesz kupić polisę! Skorzystaj z naszego kalkulatora, a następnie kup ubezpieczenie online!

ŻycieDirect.pl to przejrzysta oferta i jasne zasady. Teraz mogę zajmować się wnukami zamiast lekturą regulaminów i pilnowaniem terminów wpłat!
Cezary z Warszawy

Zamów rozmowę z doradcą

Otrzymasz bezpłatne informacje

Masz pytania? Skontaktuj się z Doradcą - zadzwoń:
22 270 00 48 lub napisz: obsluga@zyciedirect.pl.